welcome to my world

ini cerita saya,
gadis pendek yang bercita-cita tinggi
don't ever put high expectations on me because i'm just an ordinary girl living in a temporary rent land by HIM

Tuesday, May 17, 2011

to the one who means a lot :)

assalamualaikum : )
dear liver,
sblm ape2 berlaku lek luuuuu ;) heeeee.
dyla nak minta maaf sgt2 yeee sbb dah lama tak update stelah mbuat kontroversi in the previous entry. eceyhh.*like I care plak laaa ? :p
ohh okay tapee if u dont care pun tapeee biar dyla nak bgtau jgakkkk.
dyla dmam laaaaa : ( :(
really not well. rasa lemah smcm jeee. uwwwaaaaa !
tp harini dah okay sket dah,alhamdulillah : )
okayy kalau korg CARE lahh kan in the previous entry tu dyla ada ckp pasal my <3 ones. awwww
okayyyy lets meet the love of my life *_____*
fewwwiiittttttt !!!! awek cun :D boleh ngorat ? heee.
she is the only concrete reason why I still can survive in this world :)

my love Madam Yusnizar Akbar : )
my mummy,my bestie,my best fashion consultant :p

my best shopping partner :")

my best cook and my  best eating partner too ! :D

my best financial advisor ;)


my best wedding partner too :p
p.s:ade pernah satu kali tu kan mak dyla pergi cari kawan utk dyla sbb dia taknak dyla sorang2.
pastu dia jumpa cousin dyla suruh ckp2 ngan dyla && tmankan dyla sbbnya masa tu kat wedding tu mak dyla kena melayan tetamu -_-
awwwww,so sweet kannn.
nmpk sgt laa dyla ni tak pandai nak memulakan bicara terlebih dahulu :p


i love you just the way you are <3

my everything :")

love-bird : )
33YEARS still holding the greatest love <3

okayyy. sbenanye entry ni special dedicatin for mother's day. tapi dah terlambat nak update. hehe.
nmpk takk tuu ? betapa gigihnya dyla membuat card mother's day. aaaaa. korang adee ? :p

tadaaaaaaaaaaaaaaa~~~~
comel tak ? comel tak ?
:p

panjang ucapan ! well for my love kan : ) biarlaaaaah. lu jealous pesal pulak ? :p

heeee. andddd... hadiah yg tak seberapa tu. abah puji "pandai ila pilih hadiah,sesuai utk mak ".
eceyhh abah niyyy tawwww! kembang kempis hidung I taw ! :")

heee... that's the story lahhh kawan-kawan :) kalau nak cerita pasal boyfriend,dyla mmg tadee boyfriend,sobs :(  tapi.. tapi.. tapi.. dyla ada greatestfriend yg sgt loyal dgn dyla since I wasnt born in this world yet.. since I didnt knw the world yet.. since I was just a zygote.. since I was just an embryo.. since I was just a foetus.. since I was just a baby.. since I was just a kid.. since I was just a teenager
&& noww. Im an adult..
but my mom willing to be beside me through out the time without any sigh witout any complain :)
she's seeing my growth && im really glad to have a mom like you. really glad alhamdulillah <3
thanks for your unpaid duty && sacrifices
only Allah can pay those things for you: )
May my mom Yusnizar Akbar will be happy in this world and hereafter aminnnn.
:)

No comments:

Post a Comment